Vi har altid et event til dig.

Tjek vores mange WakeUps, seminarer og konferencer ud her!

 

Se kommende events her

Lige straks kan vi præsentere efterårets WakeUps, og vi lover at der er noget at se frem til! Hvis du vil have en invitation, så husk at skrive dig op til vores nyhedsbrev. Og mens du venter, kan du med fordel tage et kig i vores store arkiv

Vi har allerede en masse spændende events planlagt resten af 2021.
Tjek, om der er noget for dig.

 

Filtrer efter: “2021”

Customer Day 2022 - Endnu mere fokus på kunden.
nov.
10.

Customer Day 2022 - Endnu mere fokus på kunden.

Customer Day 2022 er 6 intense timer spækket med viden. I år udvider vi fra et til hele fire spor, hvor du kan blive klogere på kunden inden for digitalt salg & marketing, ledelse, tech & AI og selvfølgelig - CX. Hvis du er med torsdag d. 10. november 2022, så lover vi, at vores spændende gæstetalere vil gøre dig klogere på hvordan du kommer i gang, lykkes eller blive inspireret af kundecentrisk ledelse, personaliseret content, digital lead generation i BTB, account based marketing, AI/kunstig intelligens, stemmestyring, chatbots, video marketing, kanalstrategi, micro moments og meget, meget mere.

Se begivenhed →
Online WakeUp: Sådan skelner du mellem fakta og fiktion om den grønne omstilling
nov.
30.

Online WakeUp: Sådan skelner du mellem fakta og fiktion om den grønne omstilling

Grøn omstilling er et hyppigt diskuteret emne, og der bliver iværksat adskillige initiativer både fra politisk hold og fra forskellige organisationer for at sikre, at Danmark når målet om en 70% reduktion af landets CO2-udledning inden 2030. Trods disse bestræbelser er der stadig advarsler om, at tempoet er for langsomt, og at målsætningen måske ikke kan nås. Men hvad siger fakta? Det kan du få mere at vide om på WakeUp’et, hvor vi dykker ned i status og fremtiden for den grønne omstilling blandt forbrugerne, i kommunerne og i industrien.

Se begivenhed →
WakeUp: Be Human. Hvordan integrerer man den menneskelige dimension i digitale kundeinteraktioner?
okt.
14.

WakeUp: Be Human. Hvordan integrerer man den menneskelige dimension i digitale kundeinteraktioner?

Digital selvbetjening, chatbots, IA, stemmestyrede bots og vi kunne blive ved! Digitale kundeinteraktioner er kommet for at blive, men brugerne har stadig behov for den menneskelige dimension. Hvor og hvornår er det vigtigt? Og hvordan gør man i praksis? Det kan du blive klogere på til dette WakeUp.

Se begivenhed →
Online WakeUp: Årets resultat af projektet Digital Finans 2021 og kåring af vinderne.
sep.
28.

Online WakeUp: Årets resultat af projektet Digital Finans 2021 og kåring af vinderne.

På dette online WakeUp hylder Wilke sammen med FinansWatch de danske finansvirksomheder, der klarer sig bedst med deres digitale udvikling, hvor vi også sætter fokus på den finansielle sektors relation til kunderne i en stadig mere digital verden. Her løfter vi bl.a. sløret for årets resultater af projektet Digital Finans 2021 og kårer vinderne.

Se begivenhed →
Online WakeUp: Sådan skaber UX resultater
sep.
1.

Online WakeUp: Sådan skaber UX resultater

På dette WakeUp vil Omnichannel manager hos Bilka og BR, Mette Lauritzen fortælle om Bilkas rejse fra klassisk retailer til en topmoderne omnichannel virksomhed, og komme med refleksioner over, hvilke valg Bilka har måtte træffe for at nå de høje ambitioner. Desuden vil Mette komme med sine bud på hvilke tendenser hun holder øje med fra sin position som Omnichannel Manager i Salling Group.

Se begivenhed →
Online WakeUp: Sådan bruger du Customer Tracking effektivt!
jun.
22.

Online WakeUp: Sådan bruger du Customer Tracking effektivt!

På dette WakeUp kan du høre mere om de overvejelser du skal gøre dig – hvad enten du allerede måler på dine kunders oplevelser med dig, eller om du gerne vil gøre det i fremtiden. Vi får besøg af Plantorama, som det seneste år har accelereret deres online univers, og er i gang med en transition fra en klassisk retailer til en moderne omnichannel virksomhed, hvor de online og fysiske kanaler smelter sammen

Se begivenhed →
Online WakeUp: Forstå forbrugernes øgede krav til fleksibilitet i hverdagen
maj
6.

Online WakeUp: Forstå forbrugernes øgede krav til fleksibilitet i hverdagen

På dette online WakeUp giver vi dig sammen med Sophie Bohr Grønbæk fra Undo og Jens Almegaard, selvstændig kommunikationsrådgiver, inspiration til, hvordan du kan designe fleksible løsninger, der passer til dine kunders behov. Kunderne vil i stigende grad have fleksible, customized løsninger. Og det er et spørgsmål om tid, før dine konkurrenter laver netop de løsninger før dig. Vil du have inspiration til, hvordan du bedst afdækker dine kunders behov - og designer fleksible løsninger, der passer hertil? Så tilmeld dig dette WakeUp.

Se begivenhed →
Online WakeUp: Forstå forbrugernes holdninger til bæredygtig emballage
apr.
21.

Online WakeUp: Forstå forbrugernes holdninger til bæredygtig emballage

Til dette WakeUp kan du blive klogere på bæredygtig emballage. Vi har inviteret Carlsberg, Coop og Færch Plast til at fortælle om deres arbejde med bæredygtig emballage, og Wilke fortæller samtidig om, hvordan forbrugerne oplever bæredygtig emballage. Hvor oplyste er de - og hvad er de villige til at betale, både i form af penge og afkald på funktionalitet?

Se begivenhed →
Online WakeUp: Sådan sætter du brugeroplevelsen i centrum og vinder fremtidens e-handel
mar.
9.

Online WakeUp: Sådan sætter du brugeroplevelsen i centrum og vinder fremtidens e-handel

Tirsdag d. 9. marts fra 09.00-10.00 kan du komme til online WakeUp med Imerco og blive klogere på, hvordan du sætter kunden i centrum i en digital tidsalder. I dette webinar vil Wilke sammen med CCO hos Imerco, Lotte Wøldiche Præstgaard, sætte fokus på, hvordan det online og offline univers skal sikre en god kundeoplevelse i de forskellige kontaktpunkter. Daniel Ebert Pedersen præsenterer den nyeste udvikling indenfor e-handel, og vil præsentere en case baseret på Wilkes e-handelsmonitor.

Se begivenhed →
Online WakeUp: Sådan sikrer vi børns finansielle dannelse i en digital tidsalder
feb.
24.

Online WakeUp: Sådan sikrer vi børns finansielle dannelse i en digital tidsalder

På dette online WakeUp snakker vi om børns forståelse af penges værdi og hvordan de bruger penge, samt hvilke udfordringer det giver forældrene og hvordan de løser de udfordringer. Derudover fortæller Louise Lillelund Degn-Ovesen, Kommunikationschef fra Sydbank, hvad studiet af børn og deres forældre har bragt af unikke indsigter for deres forretning, samt hvordan det konkret er blevet anvendt som tiltag i deres bank. Læs mere om eventet og find tilmeldingen her

Se begivenhed →
Online WakeUp: Sådan får du data til at leve i organisationen gennem stærk digital formidling
jan.
28.

Online WakeUp: Sådan får du data til at leve i organisationen gennem stærk digital formidling

På dette WakeUp kan du blive klogere på, hvordan du gennem stærk digital formidling kan få data ud at leve i organisationen. Vi får besøg af Annika Gjerlevsen Harreskov fra VELUX, som vil fortælle hvordan hun arbedjer med at få indsigt og mennesker til at mødes. Mikkel Kruhøffer fra Wilke lærer os, hvordan man med enkle greb, kan formidle og præsentere data digitalt, så modtagerne bedst forstår og husker budskabet.

Se begivenhed →
Online WakeUp: Hvordan driver du et stort kundefeedback program, der medvirker til forretningsmæssig succes?
jan.
27.

Online WakeUp: Hvordan driver du et stort kundefeedback program, der medvirker til forretningsmæssig succes?

Start dagen med en fantastisk inspirerende lille time og hør hvordan Nuuday arbejder med tilfredshedsmålinger. Hør tillige hvordan Nuuday, sammen med Wilke, fik flyttet de faste målinger fra deres tidligere leverandør over til Wilke uden at det havde betydning for Nuudays evne til at træffe kritiske beslutninger baseret på kundeindsigt. Mød Bo, Anders og Brian, der guider jer igennem, hvordan I også, på systematisk vis, kan tænke kundeindsigter ind i måden I driver jeres forretning på.

Se begivenhed →

Se vores tidligere events her

Hvad enten du er på besøg for første gang eller genbesøger for at se et gammelt WakeUp, så er vi glade for at se dig! Herunder finder du alle vores events fra de seneste år. Alle vores online WakeUps er optaget og kan genses. Derudover kan du finde spændende slidedecks, indsigtsrapporter m.m. for alle vores afholdte WakeUps.

2022

2021

2020

2019

Spørgsmål til WakeUp eller events?

Emma og resten af Team WakeUp er klar til at hjælpe dig!