Tilbage til Alle begivenheder

Online WakeUp - Identificer nye mulighedsrum ved at forstå dine kunders behov

Vil du lære, hvordan du kan identificere og udnytte mulighedsrum gennem en dybere forståelse af dine kunders pains og behov? Så skal du se med på dette online WakeUp, hvor vi får besøg af Tryg!

Vi har hjulpet Tryg i et stort kvalitativt studie af kundernes pains og behov i hverdagen. Outcome er en identifikation af en række nye mulighedsrum, som alle tager afsæt i kundeindsigter. Studiet er gennemført med en eksplorativ kvalitativ tilgang, hvor vi har hjulpet Tryg til en dybere forståelse af målgrupperne, og hvad der betyder noget for dem i forskellige situationer, livsfaser m.m. De nye mulighedsrum har vi efterfølgende bedt kunderne om at rangere efter attraktivitet, så Tryg i dag i langt højere grad kan prioritere deres innovationsindsatser ud fra hvor meget værdi de skaber.

På dette WakeUp kommer vi ind på følgende temaer, når Daniel Ebert Pedersen, Business Development Director i Wilke, gennemgår:

  • Eksplorativ afdæking af pains og behov

  • Jobs-To-Be-Done tilgangen

  • Udvikling af mulighedsrum

  • Prioritering af fremtidige indsatser

  • De andre interne såvel som eksterne effekter der følger med et indsigtsprojekt af denne kaliber 

Nichlas Gustafsen, Head of Marketing i Tryg fortæller, hvordan man kan udvikle sin forretning ved at tage udgangspunkt i kunderne. Dette indsigtsstudie er et glimrende eksempel på, hvordan man virkelig tager sine kunder alvorligt, og dermed også er villig til at allokere de nødvendige ressourcer til at forstå deres hverdag, udfordringer og behov. På baggrund af indsigtsstudiet, står Tryg nu tilbage med en række nye mulighedsrum, som de på forhånd ved er attraktive i målgruppen, og kan imødekomme de identificere behov og pains - med andre ord, har indsigtsstudiet bidraget til at styrke forretningen gennem et stærkere kundefokus.

Vil du gense dette WakeUp? Udfyld dine oplysninger nedenfor, så får du adgang til optagelse og slides!

Forrige
Forrige
7. februar

Online WakeUp - Få dit brand til at leve i din serviceoplevelse

Næste
Næste
20. april

Online WakeUp - How understanding sensory experiences help you launch successful products