Tilbage til Alle begivenheder

Sådan skaber du meningsfuld kommunikation med dine kunder gennem Native Advertising

 
WakeUp - NativeAdvertising

Kom til WakeUp i samarbejde med Dagbladet Børsen og bliv klogere på Native Advertising torsdag d. 10. september!

Native Advertising er en anderledes størrelse end andet reklame, og er blevet et tiltagende fokusområde for de fleste medier. Det er en spændende tilgang til involvering af relevante målgrupper ud fra de budskaber, man som virksomhed ønsker at få ud over rampen.

På dette WakeUp får vi besøg af Stine Bjerre Herdel (Business director, Børsen Creative & Live), som vil belyse denne ”reklameform” for os, og fortælle mere om, hvordan og hvorfor virksomheder med fordel kan anvende den. Samtidig får vi fortællingen om Dagbladet Børsens rejse med Native Advertising, og hvordan de arbejder med det i hverdagen. 

Desuden giver Daniel Ebert Pedersen (Data Insights Senior Manager hos Wilke) dig et forbrugerperspektiv, som omhandler forbrugernes holdning til Native Advertising. Der bliver lagt vægt på følgende temaer: 
#1 Hvad der skal til for at lykkes med denne disciplin, så kommunikationen modtages på bedst
mulig vis. 
#2 Hvordan forbrugerne ser på Native Advertising. 
#3 Temaer, som egner sig særligt godt til denne type kommunikation.
#4 Hvilke nøgleparametre vurderes troværdigheden af indholdet på.

Derudover vil vi tage en snak om de KPI`er, man som virksomhed kan overveje at forholde sig til, når man skal vurdere Native Advertising i fremtiden. Spørgsmålet er, om det skal kunne det samme som andet ”reklame”, eller om man i højere grad skal anvende det til mere strategiske formål? 

Gik du glip af WakeUp?

Du kan downloade slides og se de to indlæg her!

Forrige
Forrige
1. september

CX Day 2020

Næste
Næste
8. oktober

Online WakeUp: Forstå forbrugerne og fremtidens elmarked