Tilbage til Alle begivenheder

Online WakeUp: Sådan skaber indsigter den gode forretning i arbejdet med bæredygtighed!

Bæredygtighed er blevet et konkurrenceparameter, da mange forbrugere går meget op i, hvordan virksomhederne behandler kloden. Hver tredje danske forbrugere går højt op i bæredygtighed og virksomhederne mærker et pres fra forbrugernes side for at være mere bæredygtig. Mange virksomheder gør allerede en del, men gør de nu også det, som forbrugerne sætter pris på?

  • …og kender virksomhederne deres egen målgruppes holdninger?

  • …og hvordan ser virksomhedens målgruppe på virksomheden og nærmeste konkurrenter?

  • …og hvad tænker virksomhedens medarbejdere om virksomhedens bæredygtige indsats?

Til dette WakeUp deler vi indsigter omkring de danske forbrugere og medarbejderes forhold til bæredygtige tiltag.

Daniel Ebert Pedersen fra Wilke deler indsigter om de danske forbrugere og medarbejderes forhold til bæredygtige tiltag og fortæller, hvordan man som virksomhed i højere grad kan arbejde med synligheden og opbakningen til bæredygtighed, så man få en god forretning ud af prioritere rigtigt.

Vi får desuden besøg af Louise Vogdrup-Schmidt, som er redaktør for Børsen Bæredygtig. Louise vil fortælle om hvordan Børsens Bærdygtig har udvidet deres journalistik med fire nye formater, som alle skal hjælpe til at sætte endnu mere fokus på bæredygtighedsagendaen i danske virksomheder. Louise deler overvejelserne bag samt hvilken effekt det har haft.

Vil du se dette WakeUp? For adgang til WakeUp’et ved at udfylde dine oplysninger nedenfor!

Forrige
Forrige
3. maj

Online WakeUp: Sådan kommer du i gang med image-tracking

Næste
Næste
10. november

Customer Day 2022 - Endnu mere fokus på kunden.