Tilbage til Alle begivenheder

Online WakeUp: Sådan bruger du Customer Tracking effektivt!

CX, CEM, kundeoplevelser – kært barn har mange navne, og det står højt på agendaen i mange virksomheder. Med gode kundeoplevelser kan du nemlig differentiere dig og bygge loyalitet blandt dine kunder.

Og den loyalitet er guld værd:

  • Den minimerer kundeafgang

  • Den er med til at sikre tilgang af nye kunder, for de eksisterende loyale kunder omtaler og anbefaler dig

  • Den gør det nemmere at konvertere fra Interesse til Køb

  • Den øger dine kunders Customer Lifetime Value

  • Den giver dig mulighed for at tiltrække de bedste medarbejdere

  • Den styrker dit omdømme i markedet

På dette WakeUp kan du høre mere om de overvejelser du skal gøre dig – hvad enten du allerede måler på dine kunders oplevelser med dig, eller om du gerne vil gøre det i fremtiden.

Vi får besøg af Plantorama, som det seneste år har accelereret deres online univers, og er i gang med en transition fra en klassisk retailer til en moderne omnichannel virksomhed, hvor de online og fysiske kanaler smelter sammen.

I udviklingsarbejdet med det online univers har Plantorama igennem bla UX studier sat fokus på kundefeedback. Vha. et CX program sætter Plantorama baren endnu højere. De vil løbende indsamle kundefeedback, og dermed lære af de mange kundeoplevelser, der hver dag gennemleves på virksomhedens online platform.

Men hvorfor overhovedet inddrage kundefeedback så tidligt på rejsen? Og hvordan skal Plantorama håndtere og lære af de gode - og ikke mindst, de mindre gode kundeoplevelser? Alt dette kommer Ditte Hardahl, Omnichannel Manager hos Plantorama og gør os meget klogere på.

Og så vil Søren Pedersen, Partner i Wilke, fortæller om forudsætningerne for at skabe den gode kundekultur i virksomheden, som skal være udgangspunktet for at tracke på kundernes oplevelser og bruge data i organisationen fremadrettet.

Se eller gense WakeUp her!

Forrige
Forrige
6. maj

Online WakeUp: Forstå forbrugernes øgede krav til fleksibilitet i hverdagen

Næste
Næste
1. september

Online WakeUp: Sådan skaber UX resultater