Tilbage til Alle begivenheder

Innovation med udgangspunkt i kunderejsen

Innovation i Kunderejsen

Vi giver dig indsigten og værktøjerne til hvordan du med udgangspunkt i kunderejsen, kan skabe innovation af dine produkter og services, for i højere grad at ramme dine kunders behov.

Helt konkret vil vores CCO og co-founder Morten Schrøder tale om at kortlægge, hvor i kunderejsen du kan øge din konvertering.

Dernæst får vi besøg af Mark Saxton, Strategic Programme and Project Manager, fra VELUX, som vil dele sine erfaringer med at udvikle aktiviteter, services og produkter der reducerer friktioner i kunderejsen og øger konvertering.

Vi slutter stærkt af med vores egen Sanne Nissen Møller, Head of Perspectives, der forklarer nogle af de værktøjer vi bruger, til at udvikle nye produkter og services der tilfredsstiller brugernes behov/jobs to be done.

Forrige
Forrige
30. oktober

Sådan rammer du de unge med din kommunikation

Næste
Næste
20. april

Online WakeUp: Sådan skaber du glade kundeoplevelser under og efter en krise!