Tilbage til Alle begivenheder

Hvordan tager man samfundsansvar som teleselskab?

  • Wilke Overgaden Neden Vandet 9C København K Danmark (kort)
 
WakeUp_telia.jpg

Start dagen med konkret og praktisk inspiration til hvordan du kan arbejde med svære målgrupper og ikke mindst, hvordan du høster værdien af dine indsigter

6 ud af 10 børn oplever digital mobning. Derfor har Telenor sat sig for at bekæmpe digital mobning - hør hvordan teleselskabet har formået at sætte digital mobning på skoleskemaet og involvere målgruppen, på dette WakeUp.

Glæd dig til spændende oplæg fra:

Lise Kirkegaard Bruun, Director of Communications and CSR, Telenor, som vil fortælle om, hvordan Telenor leverer services, der forbinder mennesker digitalt på en tryg, pålidelig og effektiv måde.

Som del af Telenors globale strategi støtter Telenor op om FN’s verdensmål og har særligt forpligtiget sig til nr. 10; reducér ulighed. I Danmark betyder det, at Telenor har forpligtet sig til at styrke børns digitale sikkerhed og uddanne 6.750 skolebørn årligt. Det sker igennem CSR-programmet #digitalpænt, hvor Telenor lærer skoleelever i 4.-6. klasse at bekæmpe digital mobning og passe på sig selv. Lise fortæller om opbygningen og udbredelsen af programmet, og hvordan Telenor bruger agile metoder og input fra målgruppen til konstant at udvikle programmet.

Sanne Nissen Møller, Director of Human Insights, Wilke, der vil fortælle hvordan Wilke hjælper med at udvikle produkter og services, så de rammer målgruppens behov. På dagens wake-up vil Sanne fortælle om, hvordan vi har hjulpet Telenor med at komme i øjenhøjde med målgruppen – børn i 4.-6. klasse –  gennem bl.a. digital etnografi og social media overvågning. Du får tips og tricks til, hvordan du selv kan arbejde med svære målgrupper og ikke mindst, hvordan du høster værdien af dine indsigter.

Gik du glip af WakeUp?

Bare rolig, du kan få adgang til WakeUp’et lige her - og se det, når det passer dig!

Forrige
Forrige
22. oktober

Fremtidssikr din produkt- og brandportefølje med porteføljestyring

Næste
Næste
1. december

Online WakeUp: Øg din tilgængelighed via partnerskaber