Tilbage til Alle begivenheder

Online WakeUp: Sådan sikrer vi børns finansielle dannelse i en digital tidsalder

Få inspiration og indsigt i, hvordan børns forståelse af penge påvirkes i en digital tidsalder, hvor konceptet penge bliver mere abstrakt i takt med at pengesedler og mønter udfases.

I samarbejde med Wilke er Sydbank på en eksplorativ rejse igennem danskernes liv, hvor vi undersøger livsfaser, hvor penge og privatøkonomi spiller en central rolle. Studiets første fase, barndommen, har givet en lang række interessante indsigter. Se webinaret for at få præsenteret, hvad de består af. Vi ser blandt andet nærmere på bankens rolle som støttende aktør over for forældre og børn.

Du kan se frem til indlæg fra:

Heidi Lindberg Jensen, Human Insights Senior Consultant hos Wilke, der fortæller om børns forståelse af penges værdi, og hvordan de bruger penge, samt hvilke udfordringer det giver forældrene, og hvordan de løser de udfordringer.

Louise Lillelund Degn-Ovesen, Kommunikationschef hos Sydbank, der fortæller hvad studiet af børn og deres forældre har bragt af unikke indsigter for deres forretning, samt hvordan det konkret er blevet anvendt som tiltag i banken.

Nusha Haghighi, Head of Financial Services hos Wilke, der vil fortælle om den store treårige undersøgelse, hvori fase 1 om barndommen spiller en central rolle.

Find program og video her

Forrige
Forrige
9. februar

Online WakeUp: Sådan skaber du løsninger, der får passagererne tilbage i den kollektive trafik

Næste
Næste
9. marts

Online WakeUp: Sådan sætter du brugeroplevelsen i centrum og vinder fremtidens e-handel