Tilbage til Alle begivenheder

Digital Retailing i Københavns Lufthavn

guilherme-stecanella-4jy1DQKmX2w-unsplash+%281%29.jpg

Indkøb flyttes i stigende grad fra de fysiske butikker, til i stedet at foregå online. Det er nemt og bekvemt for forbrugerne, fordi det hele kan klares fra sofaen eller på farten.

Men hvordan skaber man så den gode fysiske shoppingoplevelse, når man er i åben kamp mod onlinebutikker og de øgede krav til convenience fra forbrugerne? Fordi shopping med stor succes foregår online, skærper det performancekravene til den mere ordinære shoppingoplevelse. Derfor skal man være i stand til at skabe den oplevelse, der får forbrugeren til at tænke "WOW!", når de går derfra.

Vil du høre hvordan Københavns Lufthavn arbejder med problemstillingen? Vi får Marion Witthøfft, Head of Business Insights and Digital Development på besøg, som fortæller hvordan Københavns Lufthavn arbejder med kundedrevet forretningsudvikling og med at skabe "WOW"-oplevelser i deres nye shoppingcenter.

Næste
Næste
4. april

Hvordan bliver din næste innovation en succes?