WHITEPAPER

Whitepaper om at få flere loyale kunder med en god kundeservice

Vil du have flere loyale kunder? Så bør du kaste et blik på din kundeservice! Langt de fleste kunder møder din virksomhed i kundeservice. Får de en god oplevelse her, er der stor sandsynlighed for, at de kommer igen. Sker det modsatte, vil det i mange tilfælde resultere i svækket loyalitet, og i værste instans, at de går til en konkurrent og måske tilmed taler dårligt om dig i deres netværk. 

Men så galt behøver det ikke at gå, og derfor har vi netop udgivet et whitepaper med synspunkter, erfaringer og anbefalinger til, hvad du kan gøre for at løfte din serviceoplevelse. Du kan bl.a. læse om de sammenhænge, der eksisterer mellem loyalitet og en god kundeservice, hvordan en høj NPS fører til større genkøbsvillighed, og hvordan du med fordel kan sætte dit CX-arbejde i system med feedback loops. 

Du kan desuden bliver klogere på vores Kundeserviceaward, som hjælper virksomheder med at måle performance af deres serviceoplevelse på tværs af kanaler, og synliggøre hvor der er friktioner, som bør afhjælpes gennem nye initiativer. 

 
Christian Helm

Hent vores whitepaper her.

Har du spørgsmål eller feedback, så tag fat i Christian på chhe@wilke.dk eller 50 50 47 30!