Kunderejse

Skab bedre oplevelser for dine kunder, så du kan forbedre din kunderejse.

Sådan bygger du din kunderejse med HX ENABLER.

Med Wilkes HX ENABLER kommer du til at bygge en kundestruktur op omkring altid dugfriske data gjort tilgængeligt på overskuelige dashboards.

 

VI SIKRER…

Kunden i midten. Ud fra kunden bevæger der sig forskellige veje/muligheder.

KORTLÆGNING AF KUNDEOPLEVELSEN
Hos Wilke er vores team, af digitale specialister, antropologer og forretningsrådgivere, eksperter i at kortlægge og forstå:
#1 Dine kunders samlede oplevelse gennem kunderejsen (customer journey)
#2 Din organisations muligheder og udfordringer

 
Skydeskive med pil i midten

MÅLSÆTNING FOR KUNDEOPLEVELSEN
Vi er eksperter i at designe undersøgelser, som giver dig overblikket over, hvilke kundesegmenter der er på dit marked, hvad der karakteriserer dem, både i størrelse og behov, og hvordan de fordeler sig i din kundeportefølje.

Dashboard

REALTIDSMÅLING AF KUNDEOPLEVELSEN
Med vores specialdesignede dashboards, får du overblik over, hvordan din kundeoplevelse fungerer i de forskellige kunderejser og kontaktpunkter i dag. Vores digitale specialister har blik for jeres brugeres behov for forskelligartet information og detaljeniveau, og tilpasser dashboards hertil.

Diagram

FORBEDRING AF KUNDEOPLEVELSEN
Baseret på en dyb forståelse af hvad der motiverer din kunde i hele kunderejsen, identificerer vi, hvor du skal sætte ind, for at din kundeoplevelse bliver bedre end konkurrentens. I samarbejde udarbejder vi et roadmap med prioriterede konkrete aktiviteter, der kan styrke kundeoplevelsen.

Skal du forbedre din kunderejse?

Søren er klar til at fortælle dig meget mere om, hvordan du kan skabe bedre oplevelser for dine kunder, og forbedre kunderejsen i din organisation.