Back to All Events

Få styr på dine touchpoints med feedback loops

  • Wilke 9C Overgaden Neden Vandet København, 1414 Denmark (map)
touchpoints+final+%281%29.jpg

Sådan skal du arbejde med dine indsigter

Vi ønsker alle sammen at give vores kunder en god oplevelse, når de endelig er i kontakt med os. Men det er ikke altid helt så nemt i praksis, og meget kan gå galt. 

På dette WakeUp går vi i dybden med kundetouchpoints, og viser jer, hvordan I bedst lærer fra de interaktioner I har med kunderne og får brugt indsigterne rigtigt, så kunderne går fra alle jeres touchpoints med en god oplevelse. 

Vi giver dig konkrete eksempler fra de kunder vi arbejder med, og lærer dig blandt andet hvordan andre bruger feedback loops. Du får indsigt i, hvordan man strukturerer arbejdet med data - helt fra frontlinjen og gennem organisationen. Og vigtigst af alt, viser vi dig hvor afgørende det er, at være der for kunderne når de har brug for hjælp. Og så får vi besøg af Maria Dabelsteen, Afdelingsleder for Loyalty Management hos Falck, som vil dele deres erfaringer med at implementere feedback loops i deres touchpoints.

Når du downloader præsentationen, tilmelder du dig automatisk Wilkes nyhedsbrev.