Back to All Events

CX DAY 2019

  • Industriens Hus H. C. Andersens Boulevard 18 København V, 1787 (map)
franck-v-512323-unsplash+%281%29+%281%29.jpg

Peopleteam, DI og Wilke inviterer tirsdag d. 2. april til CX Day 2019. Du kan glæde dig en hel dag med fokus på kundeservice og kunstig intelligens. Hvordan spiller de to mon sammen? Og hvordan vil kunstig intelligens påvirke opfattelsen og udførelsen af den gode kundeoplevelse de kommende år? 

På CX Day 2019 giver vi dig en række fortællinger og cases på hvordan du kan bruge teknologi og kundeindsigter til at skabe en mere lønsom virkelighed ved at agere på dine kunders præmisser. 

Programmet er spækket med spændende talere, som giver dig konkrete eksempler på, hvordan intelligent brug af kundedata hjælper dig med at:

Hvad får du ud af at deltage?

Konkrete eksempler på hvordan intelligent brug af kundedata hjælper dig med at…

  • øge relevansen i din kundeservice ved brug af kunstig intelligens og chatbots

  • reducere kundeafgangen ved at arbejde struktureret med kundedata i realtid

  • skabe relevant content baseret på big data og kunstig intelligens

  • skabe større begejstring blandt kunder og medarbejdere med aktiviteter der taler til de emotionelle og sociale behov

  • motivere alle medarbejdere til at skabe gode kundeoplevelser med en kundeservicemanual

  • en workshop med konkrete eksempler på brug af teknologi og kundeindsigter