Bruger du tid sammen med dine kunder?

Det er farligt at basere sin kundestrategi på rationelle faktorer alene. Tværtimod er vores adfærd drevet af rationelle og emotionelle processer i et bemærkelsesværdigt samspil. Så for at levere de rigtige løsninger, er det nødvendigt at bruge tid sammen med kunderne, så man kan observere og kigge efter tendenser og mønstre i deres adfærd.

Enhver interaktion mellem dig og dine kunder er en ny mulighed for at skabe værdi og styrke relationen. Hvad enten du ønsker at skabe værdi gennem optimal pris- og produktsammensætning, øget kundeloyalitet eller gennem bedre kundeoplevelser, så har vi en løsning der kan matche dit behov.

For os handler værdiskabelse om at få dine krav og muligheder til at matche kundernes behov og præferencer. Vi mener, der er forbedringspotentiale alle steder, men fokuserer på at optimere, så det er en god business case for dig.

Sådan kan du skabe værdi for dine kunder

  • Mål din kundeloyalitet med Net Promoter Systemet

  • Få styr på kundeoplevelsen med Customer Experience Management

  • Mål og monitorer kundeoplevelsen i alle kontaktpunkter med Satmetrix

Cases relateret til Relationen

  • Københavns Lufthavne

    Udformning af loyalitetsprogrammet CPH Advantage vha. online conjoint-undersøgelser hvor forskellige fordele blev testet mod hinanden

  • YouSee bredbånd

    YouSee undersøgte usikkerheden omkring egen-installation i hjemmet, fik optimeret kommunikationen til kunden og øgede tilfredsheden

  • Falck

    Overvågning af markedet for autohjælp og oplevelsen af service styrker kunderelationen hos Falck

  • BoConcept

    Optimering af kundekontakten vha. mystery shopping sikrer også global ensartethed og større kundetilfredshed hos BoConcept

  • Nic. Christiansen Gruppen

    Forståelse for kunderejsen sikrer mere målrettede indsatser, bedre oplevelser og større effekt hos Nic. Christiansen Gruppen

  • Falck Global Assistance

    Kundetilfredshedsmålinger sikrer løbende feedback, som kan omsættes til konkrete handlinger og adfærd i mødet med kunderne

  • Ascom

    Kvalitativ undersøgelse af sygeplejerskens hverdag giver Ascom bedre værktøjer til dialog med målgruppen

  • Telia

    Afdækning af NPS måling og de bagvedliggende faktorer, der driver kunders anbefalingsvillighed

Vil du vide mere?

Kontakt os på tlf. 70 10 20 80 eller skriv til hej@wilke.dk