wilke_relationen

Giv dine kunder en oplevelse og gør dem til ambassadører

Customer Loyalty handler om at sætte kunden i centrum. Uden kunder, ingen indtjening. Uden indtjening, ingen virksomhed. Arbejdet med Customer Loyalty giver derfor værdi i dag, i morgen og i overmorgen.

Det sidste årtis erfaringer har vist, at det er de virksomheder, der er bedst til at sætte kunderne i centrum, der vinder markedsandele. Her kan NPS Score fungere som en rettesnor, så I ved, hvor I er på kundernes radar.

Et godt eksempel er Nokia, som på 3 år gik fra at være markedsleder til at være forsvundet ud i glemslen. Nokias ressourcer, erfaring og organisation var intet værd, da kunderne fandt et tilbud, som i højere grad fokuserede på deres behov og satte dem i centrum. Nokias størrelse kan i sig selv have ført til, at de glemte kundernes behov.

Mange undersøgelser viser, at det giver god økonomisk mening at sætte kunden i centrum. Kunderne bliver mere loyale, køber mere, bliver mindre prissensitive og anbefaler din virksomhed til familie og venner. Her er NPS score yderst relevant, fordi vi ved, at når dine kunder anbefaler din virksomhed til andre, er de også mere loyale.

I de fleste organisationer er det nemmere sagt end gjort, fordi de færreste lytter til, hvad kunderne siger. Selv de virksomheder, der hører kunderne, har svært ved at ændre på det, kunderne er utilfredse med. Hvis I begynder at måle jeres NPS score, skal I også handle efter den, hvis I vil høste fordelene. Det kan vi hjælpe jer med.

Sådan kan du skabe værdi for dine kunder

  • Mål din kundeloyalitet med Net Promoter Systemet

  • Få styr på kundeoplevelsen med Customer Experience Management

  • Mål og monitorer kundeoplevelsen i alle kontaktpunkter med Satmetrix

Mål din NPS score og andre kundeoplevelser i real-tid

Visualiser jeres resultater online i real-tid via den mest brugervenlige platform. Satmetrix er det førende system inden for forankring af Customer Loyalty programmer og er anerkendt som det førende system til håndtering af input fra kunderne. Kontakt os og hør, hvordan du kan forbedre loyaliteten, reducere churn og forøge din indtjening.

Cases relateret til Relationen

  • Københavns Lufthavne

    Udformning af loyalitetsprogrammet CPH Advantage

  • YouSee bredbånd

    Forbedring af brugervenligheden ved egen-installation i hjemmet

  • Falck

    Overvågning af markedet for autohjælp og oplevelsen af service

  • BoConcept

    Optimering af kundekontakten vha. mystery shopping

  • Nic. Christiansen Gruppen

    Forståelse for kunderejsen sikrer mere målrettede indsatser, bedre oplevelser og større effekt

  • Falck Global Assistance

    Kundetilfredshedsmålinger sikrer løbende feedback, som kan omsættes til konkrete handlinger og adfærd i mødet med kunderne

  • Ascom

    Kvalitativ undersøgelse af sygeplejerskens hverdag

  • Telia

    Afdækning af NPS måling og de bagvedliggende faktorer, der driver kunders anbefalingsvillighed

Vil du vide mere?

Kontakt os på tlf. 70 10 20 80 eller skriv til hej@wilke.dk