Giv dine kunder en grund til at elske dig

De fleste virksomheder konkurrerer i dag på kundeoplevelser. Ikke produkter eller pris. Og lige meget hvad du gør, så vil selv tilfredse kunder forlade dig. Kundetilfredshed er ikke ensbetydende med loyalitet. Loyalitet er nemlig ikke bygget på rationalitet. Det handler om følelser. Mennesker vil have mulighed for at udtrykke deres følelser. Hvis du kan hjælpe dem med det, så vil de elske dig.

På customer experience dagen får du inspiration til øjeblikkelige forbedringer, viden om best practice og next practice, samt konkrete værktøjer til design af gode kundeoplevelser og databaseret historiefortælling.

Kunder er data med følelser

Et menneske i Danmark har i gennemsnit 700-800 kundeoplevelser om dagen, så der skal noget helt særligt til for at skille sig ud. Og husk på at alle mennesker forholder sig til de signaler du sender, uanset om de er dine kunder eller ej. Du kan med andre ord ikke kontrollere, hvad der sker på dansegulvet. Men du kan bestemme musikken og dermed skabe en god stemning. En af nøglerne til succes er friske data og kunder er data med følelser.

Lær at fortælle historier med data. Historiefortællingen er afgørende for den gode kundeoplevelse. Hvad handler din historie om? Har du styr på alle dine kontaktpunkter? Og hvad er den ultimative oplevelse for dine kunder? Hvis du ønsker at kunne svare skarpt på disse spørgsmål, og vil i gang med at forbedre dine kunders oplevelser og din kommunikation, så skal du melde dig til CX Day.

Hvornår?

Torsdag den 30. november
Kl. 09.00 - 16.45

Hvor?

Hotel Scandic Copenhagen
Vester Søgade 6
1601 København V

Hvor meget?

Prisen for deltagelse og forplejning er 4.500 kroner ekskl. moms

Dagens program

Kl. 08:30
Registrering
Kl. 09:00

Velkomst

v/administrerende direktør Jens Klarskov, Dansk Erhverv

Kl. 09:05

Tilhører fremtiden de grønne?

v/administrerende direktør Torben Andersen, GreenMobility

Hos GreenMobility har de travlt. Der er ikke tid til fedtspil. Det gælder nemlig om at være først på de mange nye markeder for deleøkonomier. GreenMobility har nu 400 elektriske bybiler i København. Og det er enestående nemt at være bruger. Alt kan klares på en smartphone. Hvad bliver det næste?

Kl. 09:45

Hvilke trends så vi i 2017 og hvad skal vi være særligt opmærksomme på i 2018?

v/Senior Visual Designer Jakob Holmsberg, Fjord Copenhagen

Med bidrag fra deres mere end 1.000 designere i 25 lande kigger Fjord i krystalkuglen og identificerer nye tendenser, teknologier og digitale platforme, som vil komme til at påvirke vores dagligdag. Jakob giver sit bud på de tre vigtigste.

Kl. 10.25

Pause

Kl. 10.40

Databaseret historiefortælling

v/direktør Erik Harr, FADL

Han trak omgivelsernes opmærksomhed til Dansk Sygeplejeråd og Danmarks Apotekerforening. Vil han også gøre det i Foreningen af Danske Lægestuderende? Og hvad er det, vi særligt kan lære af den databaserede historiefortælling?

Kl. 11.20

Vil den ny persondataforordning ødelægge den gode kundeoplevelse?

v/digital director Jacob Hvam, DIS/PLAY

Hvordan designer man den gode kundeoplevelse, når den ny persondataforordning vil begrænse virksomhedernes adgang til det nuværende slaraffenland af individdata? Jacob hjælper os med at navigere i den nye virkelighed. Han vil desuden fortælle os om perspektiverne med nye teknologier som AI og blockchain, og give sit bud på, hvad det kommer til at betyde for den digitale produktudvikling.

Kl. 12:00

Break-out sessioner

Har man sagt CRM må man også sige kontaktcenter. Puzzel deler ud af overvejelser og erfaringer med det uundværlige samspil mellem CRM og kontaktcenter.

Kom og hør hvordan og hvorfor Salesforce går sejrsgang verden over med en sammenhængende cloud platform, der adresserer behovet for at ensarte kundeoplevelsen på tværs af forretningsområderne marketing, salg og service.

Sådan kan du forbedre kundeoplevelsen og tilføre virksomheden værdi: Zylinc leverer platformsuafhængige UC løsninger certificeret til både Skype for Business og Cisco med fuld automatiseret rapportering på både omstilling, kontakt center og PBX.

Kl. 12.30

Frokost

Kl. 13.15

Workshop: design af kundeoplevelser

v/professor Simon Clatworthy og service designer Ted Matthews, AHO (Arkitektur- og designhøjskolen i Oslo)

De fleste forstår betydningen af den gode kundeoplevelse. Mange finder det imidlertid vanskeligt, når de skal designe dem. Nu er der hjælp at hente. Simon og Ted giver os et lynkursus i design af kundeoplevelser med særligt fokus på det vigtigste værktøj.

Kl. 15.45

Pause

Kl. 16:00

Den bedste kundeoplevelse er et godt grin

v/direktør Søren Østergaard, Zirkus Nemo

Den sprudlende og helt ustyrlige cirkusdirektør, spasmager og skuespiller Søren Østergaard har realiseret sin barnedrøm med Zirkus Nemo. Siden 1999 har han i sit helt eget cirkustelt fået folk til at slå sig på lårene af grin. Hvordan definerer Søren en god kundeoplevelse? Og kan vi lære noget af det?

Kl. 16.30

Afrunding på dagen

v/CX Day director Søren Lybecker

Kl. 16.45

Networking

Kl. 17.30

Tak for i dag

CX Day arrangører

Tak til vores sponsorer

Ønsker du også en udstillingsplads på CX Day?

Kontakt da venligst Jens Severinsen fra Peopleteam på jens@peopleteam.dk eller +45 4275 4414.

Har du andre spørgsmål?

Øvrige spørgsmål kan stilles til Søren Lybecker fra Wilke på sly@wilke.dk eller +45 2639 3331.